5 Największych Wrogów Motocyklistów - Na Co Uważać? Motobanda & Apex Clan
Informacje
Odtworzeń filmu: 502514
Czas trwania: 15m 37s
Wasza opinia: 10447
Ilość reakcji: 390
Opis: Katalog groźnych i niebezpiecznych zjawisk, jakie mogą spotkać Cię podczas j .
Komentarze
5 Największych Wrogów Motocyklistów - Na Co Uważać? Motobanda & Apex Clan
- Ale pucuj się typie do puli bo płukanka będzie tyrana🍺🚽
-
0:25 a buka z muminków?
- Schimming-- do tego mój Jasiek miał taka piękną czarna nakrętke na osi widelca. Nigdy nie miałem problemów.
- shimmy, znany także jako "Tank slapper"
- bajkopisarzu śmieszny, puściłeś klamkę czy wyciągnąłęś nogę jak w innym filmie bredzisz? XD
- Nie uważacie, że jazda za miastem jest niebezpieczniejsza bo wylatują zwierzęta? W mieście nic Ci tak z boku nie wybiegnie jak sarna czy dzik czy łoś (Polska).
Pytanie też, czy macie film omawiający kontrolowaną kolizję motocyklem? Wiesz, że walisz, masz 0,5 sekundy na wybranie miejsce gdzie przywalisz.. co polecacie? Przodem, bokiem? Mamy auto przed nami, które już wjechało na pas, walimy.. w które miejsce?
- Zostawiam komentarz tak jak chcieliście
- Ciekawe, fajny filmik, dobrze prowadzony, tylko po co te wulgaryzmy?
Jak jest Radek to nagle pojawia się ostry język ! Nie pasuje do takiego profesjonalnego kanału.
Poza tym jest Ok , dzięki za informacje
- Panowie, nie psujcie waszych video filmów przez przeklinanie i używanie wulgarnych słów.
- Jest Pojęcie...
- Zerknij sobie też i tu
http://dzwigilublin.pl/oferta/zurawie-samojezdne/ - chwila czasu ale warto.
-
https://www.youtube.com/watch?v=gxQNnTxKYZM&ab_channel=JamesMullins - shimmy w samolocie xd
- A gdzie polska cebula ?
- "Patrz na licznik, ograniczenia są wszędzie"
- SUCHE PIERDY Z OCTEM 💩😷💩to efekt lęku przed 🏍️ SHIMMY 😂😁😂🤗👍
- 3/4 filmiku dla zapierdalaczy.
- Obrona przed uślizgiem przedniego koła jest prosta - podobna do obrony przed shimmy. Trzeba pozwolić pracować kierownicy. Kiery nie trzymaj sztywno, tylko lekko. Gdy tracisz przyczepność przedniego koła, wtedy kierownica zaczyna gwałtownie skręcać, wtedy puszczasz hamulec i jest okay.
Mnie to uratowało nawet w patowej sytuacji na łuku - przy mocnym hamowaniu w złożeniu.
W pewnej chwili puściła przednia opona i kierownica gwałtownie skręciła w lewo (przód stracił kompletnie przyczepność, na ułamek sekundy), ale po puszczeniu hamulca i pozwoleniu kierownicy pracować, moto złapało przyczepność i pojechałem dalej.
Czym dłużej jeżdżę, tym bardziej jestem przekonany do tego, że kierownicy używa się tylko do nadawania kierunku, a później się ją tylko lekko podtrzymuje.
Znani kierowajkowie mówią, że na moto trzeba być zrelaksowanym i nie walczyć z kierownicą. Potwierdzam to z każdym rokiem.
- Daje suba !
-
15:18 😂😂
- Wymuszenie Obroną są ciuchy nie czarne tylko takie kolor oczojebny pomaga używam i widzę że reakcje puszek są inne! Polecam
-
1:19 ja tak miałem